Jennie Meier

Kontakt vid köp av tavla: [email protected] // Instagram: jennie_meier

Sedan förra utställningen...

Kategori: Aktuellt

 
Mycket har hänt sedan förra utställningen och när jag bloggade om mitt målande.
Jag har flyttat flertalet gånger mellan olika städer, köpt lägenhet i Göteborg, förlovat mig, bytt jobb, fått barn, köpt hus i Småland och renoverat, bytt jobb och fått barn igen.
Jobbat lite med inredning och homestaging vid sidan av HR.
Allt inom loppet av fem år.
De fem bästa åren i mitt liv, men också de fem tuffaste och mest utmanande.
Det har varit... intensivt.
Cirkeln sluts på ett komiskt sätt, med att målandet börjar ta mer plats igen.
Som jag har saknat det!
Efter alla val och personlig utveckling, så är det lite som att hitta sig själv igen.
Hitta den där platsen när hjärnan slappnar av och man ler under tiden man jobbar.
Det är fint.
 
Kommentera inlägget här: